Reklamační řád

Vybrali jste pro vašeho chlupáče špatnou velikost, nebo potřebujete zboží reklamovat? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejrychleji, Vaše spokojenost je na prvním místě.

 

Výměna nebo vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Při výměně či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), dodržujte prosím následující postup:

  • Pokud se rozhodnete pro výměnu či vrácení u nás zakoupeného zboží, kontaktujte nás emailem (ve zprávě uveďte číslo Vaší objednávky = variabilní symbol na faktuře). Požadujete-li výměnu zboží, uveďte za jaké.
  • Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  • Zboží pošlete do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  • Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu společnosti, či na email info@coradogsport.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, či pouze části objednávky, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.

Peníze vracíme převodem, sdělte nám tedy prosím číslo Vašeho účtu. Peníze Vám budou vráceny do deseti (10) dnů od doručení zboží na naši adresu.

Pokud vyměňujete zboží za jiné, máte od nás jednu výměnu ZDARMA = neplatíte žádné poštovné navíc. Vyměněné zboží zasíláme standartně prostřednictvím České Pošty jako doporučeno zásilku. Přejete-li si jakýkoliv jiný způsob dopravy, účtujeme si dopravné 100 Kč.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, kontaktujte nás.

 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

 

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).